اگر عشقت زنگ بزنه جوابش میدی؟


ღ☂ღlove2loveღ☂ღ

*اینجا همه چی درهمه*

اگر عشقت زنگ بزنه جوابش میدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

Photo: ‎اگر عشقت زنگ بزنه جوابش میدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟‎



نظرات شما عزیزان:

jessica
ساعت13:38---25 مرداد 1393
نه

alireza
ساعت21:11---17 تير 1393
سلام ممنون که اومدی وبلاگ من, وبلاگتم خیلی قشنگه ابجی وقتی میایی فارسی تایپ کنی خیلی بهتره چون من از زبون خارجی بدم میاد زورم میاد بخونم ممنون
اومیدوارم که زود زود بهم سر بزنیم تا نظرات بیشتری بهم بدیم من شمارو لینگ کردم اگه شما هم خواستن منو لینگ کنید
یا حق
پاسخ:س خخخ اومدم وبت حدس زدما بازم شرمنده چشم فارسی میتایپم مسی ممنون داداش منم میلینکمت


anjel
ساعت17:22---31 خرداد 1393
اره
ولی این مار خوشگل نیست مارای من خوشگل ترن
مارش جعفری سبز خوشگل با چشای ناز باشه بله که میرم البته پنهان نمونه مارشم میگیرم
با یه تیر دو نشون میزنم!!!
پاسخ:تودیگه کی هستی بجا اینک فکرعشقت باشی فکرماره ای هخخخ


عشق2طرفه
ساعت20:07---30 خرداد 1393
ای دهن لق
پاسخ:پس چیییییییییییییییی


hadi
ساعت0:26---29 خرداد 1393
ما که نداریم..
اگه داشتیم اگه تو دهن مار هم اگه بود بر میداشتم..
پاسخ:اوهووو بابا ایول


عشق2طرفه
ساعت19:59---28 خرداد 1393
خخخخخ مگه از جونم سیر شدم

باید اول ببینم طرفم اگه توو این موقعیت بهش زنگ بزنم جوابمو میده یا نه خخخخ
پاسخ:ااااااااااا بزا ب الا بگم واسا


نازنین
ساعت19:29---28 خرداد 1393
نهههههههههههههههههههه!!
پاسخ:اااااااا چرا؟


غم عشق
ساعت15:42---27 خرداد 1393

شک نکن ک جوابشو میدم هرچیم بخواد بشه
پاسخ:ایول ب این زن



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ دو شنبه 26 خرداد 1393برچسب:, 22:51 NaNaZ| |



طراح :‌صـ♥ـدفــ